Saturday, December 10, 2011

Incident


First sekali i miss my lovely and sporting friend specially 3A and my Bestie .
AqilaSyiqinFarhanaNaniHafizahQilaKecikk . . semualahh
Okay , sebenarnya tak sabar nak tunggu result PMR . Macam manalah kan nanti
Rezeki ditangan Allah SWT . Siapa yang tau ? Kita kita semua tak tauu
Semoga Allah perkenankan doa 8A's cemerlang PMR 2011 kita semua .
Amin . . .


THE SHAME ONE :p

Sabtu , 10/12/2011 STARHILL LA-STELLA WATER THEME PARK



Mestilah korang pernah pergi tempat ni kan ? ? Bolehlah best jugakk tapi sampai

muka aku ni sunburn . Bengkak habiss ! ! Hahahaha .
Biaselah , bumi kita kan makin panas sebab manusia yang tidak berhati perut . Macamlah
aku ni bukan manusia . Hihihihi :3 Gerak dlm pukul 10 lebih , sampai agak - agak pukul 11 lebih

lah . Pergi dengan sedara . yang tak tahan tu semua budak kecik . kenalah jadi Baby sitter

Kolam Wakakaka -^^-

Sesampai je kat Starhill , dengan tak shower dulu terus aku terjun dalam swimming pool . Fuyoooo , lupa nak cakap swimming pool budak kecik . HAHAHA . Malu lahh , terlalu ramai orang dekat sana . SANA ---> kolam besarrr . Tulah belagakk no kann ? ? ? Mainlah aku dekat Slide budak kecik warna merah . Tetiba je dah turun mesti tersekat kat tengah jalan . Berat sangat kot . Kehkehkeh :p . Duduk dalam cendawann . paham-paham jelahh . Dah tade bende nak buat .

Agak - agak pukul 2.00 petang , aku tukar port pulak . Kolam besarr punyaa . Sepupu aku semua buat sandcastle , me with my adik beradik naik slide warna biru . Punyalah mahal sewa pelampung , RM 20 mahal gile wehh . A'Famosa pun rm 10 je . betul ke ? aku ni main tibai je letak harga . Hehehe . Main main punya suka , aku duduk kat tepi slide tunggu adik , kakak dengan sedara2 turun dari atas . egt nak join sekali tapi terlepas . Adik aku tarik kaki aku tapi tak dapat . Then , aku terjatuh . Dengan tak sempat naik lagi , aku terjatuh atas orang belakang . Maluuuuu gile mase tuhh . Rasa macam nak nangis aje macam monyet tuu . . .


Jatuh ATAS bukan nya tepi ke belakang ke . Dah lah orang belakang tu lain jantina . Kalau sama takpe jugak . Hahahaha , bengang je . Dahla asyik terserempak dengan dia . Nak mintak maaf ? ? tengok tahun arr . Nasib baik ada adik kesayangan aku dengan sedara terbaik nak tolong cakapkan minta maaf . Agak-agak mcm dah 30 minit tu , aku tanyalah apa adik aku apa dia cakap . tengok eh dialog ni . Nak gelak je :D

?? - Eh , mintak maaf eh dekat kakak tadi tu .
Adik - Kakak saya dah maafkan dahh . .

Lain je bunyi nyee . Dia panggil aku kakak ? ? Hahahaha , Tak padan betul . Dah la rupa macam sama form atau form 4 ada hati pangggil aku kakak ? ? Tapi takpelah , asalkan dah settle . Jyeahh (Y) . Incident yang tidak dapat dilupakann . Jasamu amat dihargai . Hahahaha ~

Okay tu je nak cerita . Dah takde sambungan lagi . Jangan haraplah :p Hehehe
Ok , Bye bye
Terima Kasih sebab sudi membaca

wee ~ good luck :)

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet