Saturday, January 28, 2012

Selamat Tinggal

Assalamualaikum semua .                                                                                               5:21 PM, 28/1/2012
Petang yang indah hari ni kann ? ( ayat poyo . . . keh keh)

So , jarang benooo naik taip post kat dalam bloggiee . (peace [Y] )
Yolahh , sebab takde cer nak kongsi-kongsi ngan korang semua . 
Maklumlah , nak cite pasal CECINTAA ? jangan haraplah , i'm not a jiwang karat person . 
Hahaha , tapi kalau ade ponggg , tak banyak . <-- ada jugakkk , 
Btw , maybe lepas ni jarang la aku nak bukak blog sayangg aku nie . 
sebab tu i name it ' sayang belog ini ' . Korang ade ke wehh ? ? Jangan jelez -^^-

My new school wait for me , Mak aku cakap tu bording school :D
What ? serius ke . bukan pindah luar negara pongg , dekat JOHOR je mama :p
Aiyoo ~ pandai nyeeww aku nie . Boarding school tu SBP lahh .
SBP tu hapee ? ouhh , ituu cari sendiri  dalam kamuss . 
SBP stands for Sekolah Berasrama penuh . (^0^)
                                                                            macam ni kann ? ?

Aku nie belagak je kann ? Tup tupp tak sampai brape bulan jee , dah keluar . Hahaha
yelahh , i'm not a true a hosteller anywayy . Anak makk la kononn konnonn . 
Doakan aku berjaya jadi pelajar cemerlang dan selamat menjalani kehidupan kat sana .
Harap - harap korang baik-baiklah dengan aku ehh ? ? Hihihi :))
Kena tampil dengan keyakinan yang berani ( poyor lagi ayat . .)

Mama ayah cakap kena tunjukkan bakat ape yang adee .
Bakat ? ? . . . . . . . 
Okay . takpelah . i will try 
sebenarnyaa takut  sebab addmath MACAM susahh . Har har =='
sebab kann duk rumah gi tusyenn , tusyenn addmath math modern .
so , macam senang sikitlahh . Ni kan kena berdikari , cuci baju semua-semua tuu , 
T______________T nanti mesti rinduu gile dengan keluarga , Kawan , Cikgu 2 yang sporting 
dan semua - semualah . 
dan the most is my Bestieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ( ever lahh . ) bestie aku ramai . Hikhokk
Kita mesti rindu korangg , korang janganlah lupakan kita yooo . ( Ahakss ! )
Aigoo ~ rasa nak nangis ajee :'(( kita dah bersama agak- agak 10 tahun kan kann ? ?
hmmm , tapi nak buat macam mana  , 
we must choose our own path . Kannss ?


so , jangan la lupakan kita okayy ? ? I do miss you forever 
But i love more my family , the more for my prophet Nabi Muhamad , the most is Allah S.W.T .
Kita ni hanyalah manusia biasa dan setiap manusia melakukan kesilapann .
Tetapi janganlah kite mengulangi kesilapan tersbut pada masa hadapan . 
Perbaikilah kesilapan yang telah dilakukan pada masa lampau , kerana kesilapan itulah yang mengajar kita menjadi orang yang lebih dewasa dan berfikiran lebih  matang dan kehadapan. peace (Y)
Oklah penat aku mebebebebebebel nie . 

cukup  - cukup . nanti aku rindu korangg sampai frust menonggeng XD
Good Luck bagi yang pindahh Kayy :)










wee ~ good luck :)

No comments:

Post a Comment

Tweet Tweet